Verzending & Garantie

 
Verzending:

Caffè Dono streeft ernaar om alle bestellingen binnen 48 uur bij u thuis afgeleverd te krijgen. Dit lukt in 98% van de gevallen. Blijkt het iets langer te gaan duren, dan zullen wij dit aan u melden.
 
Ophalen in de winkel?
Doordat wij een eigen winkel hebben in het centrum van Roosendaal kunt u altijd gebruik maken van onze persoonlijke aandacht voor u. U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of u uw producten wil laten bezorgen of afhalen in de winkel. Bij afhalen in de winkel krijgt u van ons altijd een gratis kopje koffie!

Garantie:

Afhankelijk van het product of fabrikant heeft u uiteraard fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie kan varieren. De aangeboden fabrieksgarantie sluit de wettelijke rechten niet uit, controleer daarom bij ontvangst uw bestelling op eventuele beschadigingen en juistheid van het product. Heeft u een beschadiging geconstateerd of heeft u een ander product ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via e-mail of telefoon.
 
Garantieprocedure
Mocht u een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn of verkeerd is geleverd, dan kunt u het product binnen 5 werkdagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd eerst via e-mail of telefoon voordat u iets retour zendt. Zonder het door ons opgegeven retournummer kunnen wij geen retourzending in behandeling nemen.
 
Als er een probleem is in de periode na de bovengenoemde termijn van 5  werkdagen, dan geldt de normale procedure bij garantie. Er zijn twee opties:
 
1. Neem contact op met de fabrikant
De snelste en meest directe manier om geholpen te worden is het probleem te melden bij de fabrikant. Vaak kunnen zij het probleem al telefonisch verhelpen, mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal de fabrikant aangeven hoe u verder geholpen kunt worden.  
 
2. Neem contact op met onze winkel
Neem contact op met de medewerkers van onze winkel via telefoonnummer 0165-554453. Mochten zij u telefonisch niet verder kunnen helpen, dan zullen zij aangeven of u met het product kunt langskomen in onze winkel in Roosendaal. Samen kijken wij dan naar de beste oplossing. Indien de machine toch onder garantie gerepareerd moet worden zullen wij de afhandeling met de fabrikant voor u verzorgen. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »